Politikker

Politikker

Privacy Policy

Click here to read our Privacy Policy.

(Privacy Policy – Tikspac 1.1)

Etisk politik

TiksPac skal stå for høje etiske og moralske værdier. Dette gælder både for virksomhedens egne aktiviteter og i forholdet til andre.

For TiksPac betyder høje etiske og moralske værdier følgende:

  • Handle med integritet i forhold til andre: dvs. kollegaer, samarbejdspartnere, kunder, leverandører og andre interessenter.
  • TiksPac-personale må ikke være involveret i noget, der kan være til skade for virksomheden eller dens medarbejdere.
  • Alle medarbejdere hos TiksPac skal til enhver tid opretholde høje etiske standarder. Dette omfatter at være ligefrem og ærlig.
  • Alle medarbejdere hos TiksPac skal altid holde private interesser og virksomhedens interesser adskilt, så interessekonflikter undgås.
  • Fortrolige oplysninger om virksomheden må ikke offentliggøres over for andre.
  • Hver enkelte medarbejder (uanset stilling) og bestyrelsesmedlem er ansvarlig for at modvirke handlinger og adfærd, der kan underminere tilliden til TiksPac.
  • Vi er alle forpligtet til, uanset vores stilling hos TiksPac, at behandle hinanden med respekt.

Kvalitetspolitik

TicsPac skal løbende udvikle produkter og serviceydelser i overensstemmelse med kundernes behov. Det er på denne måde, at vi bevarer og styrker den tillid, som vores kunder viser os.

TiksPac opnår dette ved at:

  • Fokusere på kunden og tilfredsstille kundens behov og krav på den bedst mulige måde.
  • Etablere langsigtede kunderelationer via åben og direkte kommunikation.
  • Arbejde sammen med engagerede og meget kompetente medarbejdere.
  • Fuldføre opgaver til tiden og med høj kvalitet.
  • Løse kundernes problemer, så hvert projekt kan fungere som en god reference.
  • Oprette et godt samarbejde, der sikrer merværdi for alle involverede.